КОНТРОЛ НА ДОСТЪПА
♦ Портални системи за отчитане на работно време.
♦ Портални системи за разделна обработка на посетителски потоци, собствен персонал, наематели и др. Достъп с лични документи.
♦ Портални системи за разделна обработка на МПС.
♦ Паркиране в обществени платени паркинги. Варианти с карти или електронни билети.
♦ Учрежденски и хотелски системи, включващи обработка на гостите, отчетност на персонала, паркиране и др.
♦ Скрити заключващи системи с разнообразни отделни или комбинирани варианти за достъп.
♦ Интегриране с други системи за сигурност.
За повече информация
ТЕХНИЧЕСКИ СЕРВИЗ И ПОДДРЪЖКА
Сервизите на Делфин- 3 осигуряват пълно обслужване на място при клиента:
♦ Доставка и инсталация на техниката;
♦ Доставка на консумативи;
♦ Гаранционна поддръжка;
♦ Обучение за работа;
♦ Текуща системна помощ;
♦ Консултации, проектиране, демонстрации;
♦ Извънгаранционна поддръжка с богат склад от резервни части;
♦ Обновяване и разширяване на стара техника;
♦ Абонаментна система на обслужване.
ИСКАТЕ ЛИ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС?
ГЛАВЕН ОФИС: гр. Варна, ул. Михаил Колони № 3, Тел. 052/603001 (6 линии), E-mail: dolphin-3@dolphin-3.bg, www.dolphin-3.bg
СОФТУЕРНА ГРУПА: гр. Варна, ул. Дрин № 1, Тел. 052/600601 (4 линии)
СЕРВИЗ: гр. Варна, ул. Дрин № 1, Тел. 052/603000 (3 линии)