ЕЛИТ™ РАБОТНИ ЗАПЛАТИ, ЛИЧЕН СЪСТАВ
Основни функционалности:
♦ Системата има предварително подготвени модели с базови данни според нормативната уредба;
♦ Гъвкави настройки на данните според индивидуалните нужди на фирмите;
♦ Гъвкава система за сигурност с пароли и нива на достъп;
♦ Директен режим на работа с всички данни, достъпност на информацията от всеки екран на програмата;
♦ Автоматично се формират данните за НОИ– Регистър за болнични и молби– декларации; за НАП – Декларация Образец 1 и Образец 6;
♦ Поддържа различни системи на заплащане на труда (включително сумарно отчитане на работното време) според изискванията на Трудовото законодателство;
♦ Поддържа модели с готови варианти на видове отсъствия, разплащания, проценти за данъци и осигуровки;
♦ Вградени настройки на необходимите разплащателни пера по видовете данъчни категории на лицата и автоматично изчисляване на данъците, осигуровките по ДОО, ПКБ и здравно осигуряване;
Продължава на следваща страница
♦ Промени в работните заплати, разпределение на целеви награди, индексации и компенсации със задна дата;
♦ Многократна обработка и корекции на данните в рамките на месеца, корекции за минал период при последващи промени в законодателството;
♦ Автоматично пресмятане на изплатените от работодателя дни за временна нетрудоспособност и на платените отпуски. Справка за ползваните и оставащите дни за платен отпуск по години.
♦ Автоматично отчитане на трудов стаж и отпуски;
♦ Телебанкиране с генериране на файл за безкасово разплащане и предаване към обслужващата банка;
♦ Обработка на заплати по трудови, допълнителни трудови договори и договори за управление и контрол, обработка на заплати по втори трудов договор;
♦ Автоматично формиране на осигурителен доход, съобразен с минималните осигурителни прагове по квалификационни групи професии посредством издаване на фишове, ведомости, рекапитулации и др. справки;
♦ Автоматично създаване и актуализиране на първични документи (трудови договори, допълнителни споразумения, заповеди за отпуски и др.);
♦ Поддържане и актуализиране на картотека на личния състав на фирмата;
♦ Генератор на справки с възможност потребителят сам да формира справки от зададени от него параметри, условия за търсене и режим на сортировка;
♦ Експорт и импорт на данни в MS EXCEL, STAR Office или текстов файл, възможност за предаване на данни;
♦ Автоматично осчетоводяване и прехвърляне към ПП ЕЛИТ- Счетоводство;
♦ Автоматично отпечатване на платежни нареждания.
СОФТУЕРЕН СЕРВИЗ И ПОДДРЪЖКА:
♦ on-line
♦ на място при клиента
ЕЛИТ™
СОФТУЕРЕН СЕРВИЗ И ПОДДРЪЖКА
Софтуерният екип на Делфин -3 осигурява комплексно обслужване on-line и на място при клиента:
- Демонстрации в реално време с реални данни
- Внедряване в реална експлоатация
- Обучение
- Нормативна поддръжка
- Текуща системна помощ
- Нови разработки по заявка
- Консултации
- Абонаментно обслужване
ЗА ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
ГЛАВЕН ОФИС: гр. Варна, ул. Михаил Колони № 3, Тел. 052/603001 (6 линии), E-mail: dolphin-3@dolphin-3.bg, www.dolphin-3.bg
СОФТУЕРНА ГРУПА: гр. Варна, ул. Дрин № 1, Тел. 052/600601 (4 линии)
СЕРВИЗ: гр. Варна, ул. Дрин № 1, Тел. 052/603000 (3 линии)